• Ga naar hoofdnavigatie
  • Ga naar het winkelwagentje
  • Ga naar hoofdtekst
  • Ga naar de footer
Pharmades Nederland

Pharmades Apotheek

***CORONA INFORMATIE***

  • Home
  • Pharmades Apotheken
    • Algemene informatie
    • Regel zelf uw toestemming
    • Hoogerheide
    • Putte
    • Ossendrecht
  • Nieuws
  • Inschrijven
  • Veelgestelde vragen
    • Algemeen
    • Betaalopties
    • Bezorging
    • Dienstwaarneming
    • Financieel
    • Verzending
    • Zorg
  • Webshop
  • Contact
    • Stel uw vraag
  • Vacatures
Zoeken
Bel ons op 0164 - 61 48 90
Home » Wat vindt u van onze dienstverlening?

Wat vindt u van onze dienstverlening?

Wij geven u een 10! U ons toch ook?

Graag horen wij wat u van ons vindt. Wij zouden het op prijs stellen als u onze medewerker zou willen beoordelen.

Stap 1 van 20

5%
  • Hoeveel tijd ben ik kwijt

    Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 10 minuten. De vragenlijst wordt anoniem en vertrouwelijk gebruikt, niemand weet welke antwoorden u heeft gegeven.

    Opmerkingen vooraf

    • Wel of niet meedoen heeft geen gevolgen voor de zorg die u krijgt, deelname aan dit onderzoek is geheel vrijwillig.
    • Let op: de gegeven antwoorden bij open vragen worden letterlijk weergegeven in de rapportage voor de apotheek. Antwoorden op open vragen kunnen dus herkenbaar zijn wanneer u hier specifieke situaties omschrijft en/of namen noemt.
    • Met de uitkomsten kan uw apotheek de zorgverlening verbeteren. Ook worden de uitkomsten gebruikt als keuze-informatie voor consumenten, inkoopinformatie voor zorgverzekeraars en (beleids)informatie voor patiëntenorganisaties, overheid en toezichthouders.
  • Op de volgende schermen ziet u steeds een stelling, soms met een korte uitleg.

    U antwoordt door te klikken op de antwoordmogelijkheid van uw keuze:

    • Helemaal mee eens
    • Mee eens
    • Mee oneens
    • Helemaal mee oneens

    Soms kunt u "weet niet" of "niet van toepassing" kiezen, bijvoorbeeld als u nog geen ervaring heeft met het onderwerp.

    U krijgt een vervolgvraag als u aangeeft dat u het (helemaal) oneens bent met een stelling. We willen dan graag weten waar dat aan ligt, en vragen u uw antwoord toe te lichten. Die informatie kan uw apotheek helpen zich hierin te verbeteren.

    LET OP: als u op terug klikt, gaat u een pagina terug, maar gaan reeds gegeven antwoorden verloren. Deze zult u opnieuw moeten aanklikken/invullen.

  • Nieuwe medicijnen: medicijnen die u nog niet eerder heeft gebruikt. Let op: dezelfde medicijnen in een andere verpakking zijn herhaalmedicijnen. Dezelfde medicijnen in een andere dosering zijn ook herhaalmedicijnen. Medicijnen die u in de afgelopen 12 maanden niet heeft gebruikt, zijn wél nieuwe medicijnen.

    Herhaalmedicijnen: Medicijnen die u al langer gebruikt. Let op: dezelfde medicijnen in een andere verpakking zijn herhaalmedicijnen. Dezelfde medicijnen in een andere dosering zijn ook herhaal-medicijnen. Medicijnen die u in de afgelopen 12 maanden niet heeft gebruikt, zijn wél nieuwe medicijnen.

  • Als u denkt aan de laatste keer dat u in de apotheek kwam, wat vond u dan van de wachttijd?
  • Als u denkt aan de laatste keer dat u contact had met de apotheek, wat vond u dan van het contact met de apotheekmedewerker? (de apotheekmedewerker kan zowel de apotheker als de apothekersassistente zijn)
  • U heeft in de afgelopen 8 weken (ook) medicijnen voor de eerste keer gekregen. U krijgt dan uitleg over de werking, het gebruik en over mogelijke bijwerkingen van het medicijn.
  • De apotheekmedewerkers begeleiden u bij uw medicijngebruik door met u te bespreken wat uw ervaringen zijn. Dit gebeurt tenminste 1x per jaar

  • Als u denkt aan de laatste keer dat u contact had met de apotheek, wat vond u dan van de deskundigheid van de apotheekmedewerker?

  • Met privacy in de apotheek wordt bedoeld of er zorgvuldig wordt omgegaan met persoonlijke informatie: Kunnen anderen meeluisteren met vertrouwelijke gesprekken, wordt aangeboden vertrouwelijke zaken in een aparte spreekkamer te bespreken, wordt zorgvuldig met uw gegevens omgegaan?

  • Soms is het niet mogelijk om het medicijn in te nemen zoals op het etiket staat, bijvoorbeeld doordat de verpakking moeilijk is te openen, de tabletten breken of omdat u slikproblemen heeft. Denkt de apotheekmedewerker met u mee hoe voor u toch het best passende gebruik van de medicatie wordt bereikt?

  • Apotheken proberen op verschillende manieren een goede service te bieden aan klanten, bijvoorbeeld door de mogelijkheid te bieden medicijnen thuis te bezorgen, een bericht te sturen wanneer uw (herhaal)medicatie klaar staat of de mogelijkheid om uw medicatie automatisch te herhalen. Wat vindt u van de service die uw apotheek biedt?

  • Een 1 betekent een heel slechte apotheek, een 10 betekent een uitstekende apotheek
  • Een 0 betekent zeer onwaarschijnlijk, een 10 betekent zeer waarschijnlijk wel
  • Gastvrijheid in de apotheek

    Wat vindt u van de gastvrijheid van de apotheek?

  • Tenslotte, over uzelf

    De volgende vragen gaan over uzelf.

    We zien dat de scores van mensen verschillen (man/vrouw, leeftijd, opleidingsniveau). Om de resultaten van verschillende apotheken toch zo eerlijk mogelijk te kunnen vergelijken, hebben we onderstaande informatie nodig. De antwoorden op deze vragen worden anoniem en vertrouwelijk gebruikt.

  • Een opleiding afgerond met diploma of voldoende getuigschrift)
  • U kunt deze hieronder invullen
  • U bent aan het einde gekomen van de vragenlijst.

    Wij danken u hartelijk voor uw tijd en terugkoppeling.

De voordelen van Pharmades Apotheken

  • Optimale medicatiebewaking
  • Altijd persoonlijk en deskundig advies
  • Goede samenwerking met uw huisarts
  • Gratis bezorging indien u niet in staat bent zelf te komen

Vind ons

Pharmades Apotheek Hoogerheide

Duinhoefplein 1
4631 MC Hoogerheide

Pharmades Pharmapunt Ossendrecht

Pottenbergen 15A
4641 HK Ossendrecht

Pharmades Apotheek Putte

Antwerpsestraat 32
4645 BJ Putte

Over Pharmades

  • Contact
  • Pharmades Apotheken
  • Ons team
  • Nieuws
  • Vacatures

Service

  • Veelgestelde vragen
  • Retourprocedure
  • Algemene voorwaarden
  • Privacybeleid
  • Cookie Verklaring

Openingstijden

Hoogerheide & Ossendrecht
ma t/m vr: 08.00 – 17.30 uur
Za & zo: gesloten
Uitgezonderd op feestdagen

Putte:
Ma t/m vr: 08.30 – 18.00 uur
Za & zo: 10.00 – 16.00

Vrijdag 25 December 2020 & Vrijdag 1 Januari 2021 zijn wij gesloten in verband met de feestdagen. 

© 2021 Pharmades Apotheek
  • Home
  • Privacybeleid
  • Algemene verkoopvoorwaarden
  • Sitemap
  • Contact
webshop ontwerp door Geev